fredag 16 oktober 2009

if we only could fly up to the skys

:( Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering =S Men jag har haft dataförbud och en andra massa shit. p.g.a av mina tidigare betyg (inge bra alls) Och andra privata grejer -.-' suck va livet e surt ibland. Men nu ska jag skärpa mig. För idag kamma jag, Khadija Warsame mina 3 första MVG och etyt MVG+! =D ÖVERLYCKLIG!

Liksom kan ni fatta? från ig. varningar och en massa omprov till 3 st MVG och ett MVG +?? =P stolt. Och ett VG med(resten e bara G, varningar och G+) synd att + betygen inte räknas med :( Men det dåliga är att jag fortfarande var ig varningar å så men ska få extra uppgifter så jag kan iaf få G på.

Men det dåliga är ju att vi får alla vara provsvar och betyg på uppsatser/arbeten på ett och samma tillfälle, vilket betyder att ibland måste vi kanske vänta i månader innan vi får tillbaks proven.

SO: G
kemi: G
idrott: MVG
svenska: MVG
matte: VG
bild: G
spanska: G +
engelska: MVG +
historia: -
biologi: -
slöjd: MVG


resten av ämnena har jag bara fått et - på =/ fuck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna!♥